Яка інформація має бути на етикетці?
У складі — щира турбота, трішки любові і нічого зайвого. Ми звикли, що етикетка — це «обличчя» бренду. Те, що привертає увагу покупця і змушує зупинитись. Проте захоплення естетичною частиною швидко проходить. І єдине, що зрештою має значення — те, з чого продукт виготовлено. Ми любимо продукцію TROSTYNKA за її простий та зрозумілий склад. Тільки натуральні інгредієнти
та спеції, нічого зайвого — жодних там консервантів, глютамату чи всяких штучних барвників. Любимо те, що робимо та створюємо продукцію,
якій довіряємо самі.

Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів» на етикетці м'ясної продукції обов'язково має зазначатися:
● бренд, назва продукції, вид м'яса (тобто яловичина-ягнятинакозлятина);
● дата виробництва, термін придатності та умови зберігання;
● споживча інформація — вага, поживна (харчова) цінність, найменування, місцезнаходження і номер телефону виробника, фактична адреса потужностей (об'єкта) виробництва;
● склад.

Завдяки перевазі у смаку, ароматі, відсутності антибіотиків, інших шкідливих домішок і навіть пакуванню, в якому зберігається наш продукт — TROSTYNKA стала улюбленим вибором багатьох українських сімей.

Більше інформації шукайте у нашому телеграм каналі «‎Хочу м'яса!‎»‎
Контакти
У WINETIME ви завжди знайдете найсвіжіше м'ясо та продукти з ферми TROSTYNKA — їжа, якій можна довіряти. Адже вирощена вона, як для себе — турботливо і з любов'ю.

+380 67 239 90 97
quality@wteam.com.ua
Made on
Tilda